WYMIANA

Spis treści

Wymiana Towaru

Jeśli nie trafiłeś z rozmiarem lub po prostu chcesz wymienić towar na inny w naszym sklepie wymienisz go za darmo postępuj zgodnie z instrukcją

 

1. Zaloguje się na swoje kont jeśli nie zakładałeś u nas konta (zakup bez rejestracji lub portalu aukcyjnym allegro) skorzystaj z opcji przypomnienia hasła klikamy "NIE PAMIĘTAM LOGINU LUB HASŁA" wpisujemy adres e-mail który był wykorzystany przy zakupie na skrzyknę pocztową otrzymamy link który pozwoli nam się zalogować na konto.Pamiętaj link będzie aktywny tylko przez jedną godzinę

 

 

Jeżeli przy składaniu zamówienia nie zakładałeś konta (bez rejestracji) lub zakup pochodzi za aukcji allegro skorzystaj z opcji przypomnienia hasła klikamy "NIE PAMIĘTAM LOGINU LUB HASŁA" wpisujemy adres e-mail który był wykorzystany przy zakupie na skrzyknę pocztową otrzymamy link który pozwoli nam się zalogować na konto.Pamiętaj link będzie aktywny tylko przez jedną godzinę

 

 

 

 

 

 

2. Po zalogowaniu się do konta wybierz opcje zwrot towaru

 

 

 

3. Następnie wybierz towar który chcesz wymienić możesz również dodać krótką informacje powodu wymiany po wyborze towaru klikamy "PRZEJDŹ DALEJ"

 

 

4. W kolejnych krokach wybierz zwrot klikając na opcję „Skorzystam z przesyłek sklepu”

 

 

 

5. Wybierz formę zwrotu należności  "SALDO KLIENTA" Wybieram zwrot kwoty na saldo klienta, do wykorzystania przy okazji realizacji kolejnych zakupów w sklepie.  

 

 

6. Zatwierdź zwrot

 

 

7. Wygeneruj dokumenty zwrotu wraz z etykietami adresowymi, następnie wydrukuj je i koniecznie podpisz dokument zwrotu.

Włóż zapakowany towar wraz z dokumentem zwrotu do kartonu przeznaczonego do wysyłki i dobrze go zaklej.  Udaj się do dowolnej placówki Poczty Polskiej gdzie przekażesz pracownikowi poczty paczkę wraz ze stroną z etykietami. Pamiętaj, że gabaryty paczki nie mogą przekroczyć wymiarów 60 cm x 50 cm x 35 cm oraz wagi 30 kg.

 

 

8. Zwrotu pieniędzy, w formie saldo klienta  dokonamy w ciągu 1 dni

żeby przyspieszyć wypłatę pieniędzy prosimy o poinformowanie Nas e-mail o wymianie towaru na adres biuro@elitabut.pl

 

9. Po zatwierdzeniu przez naszego pracownika wypłaty pieniędzy na saldo klienta, otrzymaj państwo

e-mail z taką informacją i pieniądze będą do dyspozycji można swobodnie z nich korzystać i składać zamówienia  w naszym sklepie

 

www.elitabut.pl

 

Środki zgromadzone na saldzie klienta w Twoim koncie, automatycznie pomniejszą należność podczas składania następnego zamówienia

 

 

 

 

10 .  Stan środków  na saldzie klienta zawsze możesz sprawdzić po zalogowaniu się na konto

 

 

Strona korzysta z plików cookie w celu realizacji usług zgodnie z Polityką dotyczącą cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do cookie w Twojej przeglądarce.
Zamknij
pixel